Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effect of narration and graphic notation method in learning piano works.
Tosun, Cemre Deniz ; Agopian, Vartan (vedoucí práce) ; Saláková, Magdalena (oponent)
Ve výuce hry na klavír mají nové metody a strategie zlepšit výkon a urychlit proces učení. K vývoji těchto přístupů a metodologií vedlo pozorování, že při učení na nástroj existují určité problémy, dané polyfonní strukturou klavírního nástroje, současnou vokalizací obou rukou a čtením dvou různých tónin. Cílem práce je prozkoumat vliv grafické a narativní metody na studenty při výuce klavírních děl. V této studii se místo toho, abychom hudbu vnímali sluchově, zkoumali otázky, jak ji můžeme přenést na studenty, abychom poskytli vícenásobné vnímání pomocí vizuální studie a studie založené na příběhu. Kromě toho je tato studie důležitá pro budoucí experimentální výzkumy. KLÍČOVÁ SLOVA Klavírní metody, výuka klavíru, grafika, vyprávění, hudební čtení, rozbor klavírních not.
Tackling Primary Music School Students'Practicing Issues Using Contemporary Piano Teaching Methods
Hu, Beibei ; Stevanovič, Ena (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Presented master thesis tackles common piano practicing issues among students at the first stage of piano learning. The main purpose of the study is to investigate the difficulties that block students' progress, and analyze proper approaches that improve students' musical capabilities. The practicing issues are scientifically categorized into three categories: technical, interpretative and general practicing and performing issues, and are further analyzed from physical, psychological, and most importantly, educational perspective. In addition, contemporary piano teaching methods from various countries are explored and various methodologies and teaching philosophies are investigated and presented. Effective approaches, suitable strategies and practicing suggestions are provided in the study for both teachers and learners. Chinese piano educators can use this study to enrich their teaching methodologies and to develop new piano teaching methods.
Tackling Primary Music School Students'Practicing Issues Using Contemporary Piano Teaching Methods
Hu, Beibei ; Stevanovič, Ena (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Presented master thesis tackles common piano practicing issues among students at the first stage of piano learning. The main purpose of the study is to investigate the difficulties that block students' progress, and analyze proper approaches that improve students' musical capabilities. The practicing issues are scientifically categorized into three categories: technical, interpretative and general practicing and performing issues, and are further analyzed from physical, psychological, and most importantly, educational perspective. In addition, contemporary piano teaching methods from various countries are explored and various methodologies and teaching philosophies are investigated and presented. Effective approaches, suitable strategies and practicing suggestions are provided in the study for both teachers and learners. Chinese piano educators can use this study to enrich their teaching methodologies and to develop new piano teaching methods.
Klavírní školství ve Španělsku
Kocáková, Kateřina ; Tichá, Libuše (vedoucí práce) ; Palkovská, Jana (oponent)
Diplomová práce Klavírní školství ve Španělsku se zaměřuje na vývoj španělského klavírního vzdělávání od počátku 19. století po současnost. Popisuje a charakterizuje obecné a hudební vzdělávání od předškolního věku po dospělost. V druhé polovině analyzuje historické klavírní školy P. Álbenize, E. Compty, P. Tintorera a R. Montalbána, které nejvíce zasáhly do vývoje klavírní pedagogiky. Zabývá se také současnými moderními školami španělských autorů, jako například C. Péreze nebo M. Carry a současnými školami zahraničních (především amerických) autorů, například J. Thompsona, J. Bastiena a F. Clarka. V závěru práce upozorňuje na současnou situaci hudebních škol a konzervatoří a na reakci pedagogů. Jelikož neexistuje žádná publikace zabývající se danou problematikou v českém jazyce, je cílem této diplomové práce představit české odborné veřejnosti vývoj klavírního vzdělávání ve Španělsku, jeho současnou situaci a klavírní instruktivní literaturu, která není v Čechách příliš známá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.